Мапа: M-35-121-Битків Перейти до перегляду списку точок Точок: 422 |
№ у базі | Мапи | Опис | Довжина, км | Перепад висот, м | PLT | GPX | KML | Автор |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
71 | Пол. Тавпиш – хр. Тавпіширка – с. Бистриця (автобусна зупинка) Трек становить денний перехід і дублює 10, відрізняючись від останнього відрізком «потрапляння» на дорогу в с. Бистриця (стежка уздовж плоту і через подвір'я). Даний перехід проходить територією Ботанічного Заказника Тавпіширка (див. 501), досить зручним та вельми прохідним в дощовий період шляхом. Прийом супутників - впевнений hпідйом :370 м; hспуск :1009 м; hmin: 733 м; hmax: 1499 м | 13.31 | 766 | |||||
73 | Г. Малий Горган – пол. Блажів – г. Бабин Погар – пер. Столи Трек записаний уздовж доріг та стежок, без відхилень. Прийом супутників задовільний hпідйом :337 м; hспуск :802 м; hmin: 1112 м; hmax: 1588 м | 7.76 | 476 | |||||
74 | Пер. Столи - г. Плоска Трек записаний уздовж доріг та стежок з відхиленнями до прикордонних стовпчиків. Являється продовженням 73 і складає разом з ним основну ділянку денного переходу. Закінчення треку біля колиби на ПдЗ відрозі г. Плоска. Прийом супутників місцями незадовільний hпідйом :383 м; hспуск :268 м; hmin: 1121 м; hmax: 1327 м | 6.4 | 206 | |||||
75 | г. Плоска – г. Чорна Клива (1719.5) Трек починається від колиби на закарпатському боці пол. Плоска (див. трек 74) і до підніжжя г. Чорна Клива йде виключно стежками старим кордоном. Вихід на вершину г. Чорна Клива здійснено в обхід жерепу на стежку, що йде полониною Погарська. Прийом супутників місцями незадовільний hпідйом :831 м; hспуск :499 м; hmin: 1064 м; hmax: 1595 м | 8.92 | 531 | |||||
76 | г. Чорна Клива (1719.5) – пол. Братківська Трек є продовженням треку 75 і разом із останнім становить денний перехід. До сідла між г. Братківська Мала та г. Братківська Велика трек записано стежкою старого кордону, у більшій частині місцями із важкопрохідними ділянками жерепу. Прийом супутників задовільний hпідйом :409 м; hспуск :768 м; hmin: 1235 м; hmax: 1691 м | 7.89 | 456 | |||||
77 | Пол. Братківська – с. Бистриця (автобусна зупинка) Трек становить денний перехід і є альтернативою маркованому синім маршруту виходу до с. Бистриця. Від пол. Братківська до пот. Братківець проходить доброю стежкою, під зрубом частково самим потоком і далі грунтовою дорогою hпідйом :130 м; hспуск :603 м; hmin: 725 м; hmax: 1202 м | 13.38 | 477 | |||||
78 | Прис. Климпуші (присілок с. Бистриця) – пол. Братківська Трек записано по маркованому синім маршруту, уздовж доріг та стежок, з відхиленням на фотографування та до лісового озерця перед пол. Братківська. Є альтернативою (у зворотньому напрямку) до 77. Починається біля першого (по дорозі від с. Бистриця) подвір’я в присілку Климпуші, проходить через точки: 446, 397, 427, 413, 414, 438 та інш.. Прийом супутників добрий hпідйом :786 м; hспуск :337 м; hmin: 778 м; hmax: 1240 м | 9.46 | 462 | |||||
79 | Г. Гропа (ст. №46/1) – сідло «г. Братківська – висота 1731 (ст. №45)» Трек стежки переходу з г. Гропа до сідла на північному відрозі г. Братківська Велика в обхід вершини 1731 (генштаб 1:50000). Починається від прикордонного ст. №46/1 і завершується на сідлі біля роздоріжжя між стовпцями №№ 44/10 та 44/11. Прийом супутників добрий hпідйом :196 м; hспуск :256 м; hmin: 1687 м; hmax: 1771 м | 1.28 | 84 | |||||
80 | Г. Братківська Велика – сідло між г. Братківська Мала та г. Братківська Велика Трек стежки з г. Братківська Велика на сідло між гг. Братківська , проходить прохідною стежкою по старому кордону. Прийом супутників добрий hпідйом :164 м; hспуск :284 м; hmin: 1660 м; hmax: 1783 м | 1.55 | 123 | |||||
95 | П. Довжина (с. Чорна Тиса) (див. закінчення треку 94) – пол. Погарський (висота 1445.2) Трек записаний без відхилень уздовж численних стежок вигону худоби на пол. Погарський, являється продовженням 95 і закінчується вище колиб ( 186) на локальній висоті 1445.2 (Генштаб СРСР, 1:50 000). Прийом супутників - добрий hпідйом :885 м; hспуск :140 м; hmin: 708 м; hmax: 1453 м | 5.01 | 745 | |||||
96 | Пол. Погарський (висота 1445.2)– г. Чорна Клива (1719, ст.35) Трек являється продовженням 96 і є одним з варіантів виходу на г. Чорна Клива (1719); записаний вздовж стежок. Від висоти 1625 м стежка проходить низькорослим ялівцем. Прийом супутників - чудовий hпідйом :309 м; hспуск :51 м; hmin: 1447 м; hmax: 1714 м | 3.81 | 267 | |||||
97 | Г. Чорна Клива (вершина) – траверсний райшток Мінітрек спуску (підйому) з вершини г. Чорна Клива на траверсний райшток слабовираженою стежкою. Прийом супутників - чудовий hпідйом :1 м; hспуск :52 м; hmin: 1657 м; hmax: 1708 м | 0.24 | 51 | |||||
98 | Траверсний райшток під вершиною г. Чорна Клива (1719, ст.35) Трек траверсного райштоку, що проходить південною стороною під вершиною г. Чорна Клива (1719, ст.35). Разом з 97 являється чудовою альтернативою безпроблемного виходу на вершину г. Чорна Клива (1719, ст.35). Пропадає обхідний райшток на південно-західному відрозі г. Чорна Клива. Прийом супутників - чудовий hпідйом :114 м; hспуск :69 м; hmin: 1612 м; hmax: 1708 м | 0.87 | 96 | |||||
99 | ПдЗ відріг г. Чорна Клива (див. 98) – джерело на схилі г. Руська (Генштаб СРСР), вище старого прик. ст. 40/5. Трек до старого прик. ст. 39/2 записаний стежками звірини, місцями нижньою межею жерепу. Являється невдалою спробою відзнайти обхідну південну стежку від г. Чорна Клива до вершини із ст. №39 (див. мапи WIG, Генштаб СРСР, Ґорґани - Полонина Красна - Свидовець). Трек є продовженням 98 і разом з: 97, 96 95, 94 становить денний перехід. До повторення дана ділянка маршруту не рекомендована. Прийом супутників добрий hпідйом :377 м; hспуск :434 м; hmin: 1388 м; hmax: 1657 м | 4.55 | 269 | |||||
100 | Місце для стоянки під г. Руська (Генштаб СРСР), нижче старого прик. ст. 40/4 – ст. № 40 Трек записаний уздовж стежки старого кордону, повторює собою відповідну частину 76. Прийом супутників - чудовий hпідйом :149 м; hспуск :29 м; hmin: 1569 м; hmax: 1690 м | 1.1 | 121 | |||||
101 | Ст. № 40 (старого кордону) – пол. Левковець – р. Чорна Тиса (місце відпочинку) Початок треку записано ялівцем по бездоріжжю. Від висоти 1630м трек писався уздовж явної стежки, яка в одному місці проходить вздовж занедбаного гуцульського водогону на полонину Левковець. Від пол. Левковець до р. Чорна Тиса - стежками та дорогою. В проміжку ділянки 1100м - 1025м по висоті на цій дорозі присутні серйозні завали та розмитості. Трек являється продовженням 100. Прийом супутників - добрий hпідйом :17 м; hспуск :775 м; hmin: 931 м; hmax: 1689 м | 5.44 | 758 | |||||
128 | Cідло «г. Пасічна, 951.9 – хр. Верх. Пасічний» (Генштаб СРСР) – сідло «г. Горішня Заплата – г. Дальня» Трек записаний уздовж ходових стежок, він є продовженням треку 127 і зі свого початку до самого підйому від західного схилу г. Горішня Заплата на сідло «г. Горішня Заплата – г. Дальня» проходить маркованим маршрутом. Прийом супутників - добрий hпідйом :790 м; hспуск :178 м; hmin: 879 м; hmax: 1491 м | 4.7 | 612 | |||||
129 | Міні-трек пологого зигзагу дороги, що у відповідному місці зрізався навпростець частиною треку 128 Додаток до 128 hпідйом :0 м; hспуск :41 м; hmin: 1177 м; hmax: 1219 м | 0.18 | 42 | |||||
130 | Міні-трек дороги, що у відповідному місці зрізався частиною треку 128 маркованою стежкою через ягідник Додаток до 128 hпідйом :19 м; hспуск :11 м; hmin: 1287 м; hmax: 1303 м | 0.24 | 16 | |||||
131 | Міні-трек стежки, альтернатива до відповідної частини треку 128 Трек записаний у зворотньому напрямку до відповідної частини треку 128, починається з місця, де раніше була хатина, виводить доброю стежкою на безіменну вершину (ПнЗ сторона хр. Верх Пасічний) і старою зарослою стежкою вертається до ходової маркованої стежки із злиттям біля місця, де була інша хата. Закінчення міні-треку - біля відгалуження від основної стежки райштоку в сторону с. Кузьминець hпідйом :28 м; hспуск :92 м; hmin: 1246 м; hmax: 1327 м | 0.81 | 81 |
Мапа: M-35-121-Битків Перейти до перегляду списку точок
Точок: 422 1 · 2 · 3 · 4 · Увага! Числові характеристики треків - розрахункові і можуть сильно залежати від приладу та умов запису. Вони надаються за принципом "as is" (як є) і не можуть бути основним джерелом даних для навігації.(c) Tasic, 2006-2024 |